tisdag 22 september 2009

hej allihopa :) !!
idag är det tisdag ! och jag skall ner till kungälv och fixa lite ärrenden ! Jo Just de ! alla vimmel bilder ifrån fredagen finns på våran Club Rainbow klubb ! eller på qx :) Kände att det va kanske dumt att slänga upp samma bilder som redan finns ute på internatet.. L:et va lite snabbare den busen !! så kolla gärna in där !

Just de ... jag va på jobbet igår... vilket är trevligt !..När jag skulle fixa en patient så kommer en arbetskamrat in och liksom börjar fråga lite det här med New York och hur det skall bli ... vad vi skall göra osv... jag och svarade på alla dessa frågor....efter en stund säger jag ... ja man är ju lite nervös ! då tittar hon på mig som jag är dum i huvudet .... ? nervös ? va? varför detta... ? in kommer en till arbetskamrat och hörde samtalet liksom utanför dörren... In kommer hon och säger samma sak ? men herregud varför är du nervös ? det är väl inget att vara nervös över ?

Får man inte vara nervös när man åker till New York ? Iaf är jag de... inte huper nervös , absolut inte ! men lite pirr i magen liksom ?

Jaja hur som.... jag måste ju in på fredag och köpa sol brillor ...vilket är måste i New york...ja jag har nu tappat bort mina 15ånde glasögon ! ;) höhö... jag kommer shoppa som ett as... !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar