söndag 26 juli 2009

Hoppas ni alla har haft en sjukt bra helg !?
Oh ja det kan jag tro era små filrurer ! Trycket va ganska Maxat ?
Ja jo för jag har haft en smygfotograf ute i helgen eftersom jag jobbat (som ni redan visst)
Ett Nytt /gammalt ställe som har slått upp dörrarna för mycket nytt folk är Belle!!
spännande ! ;) smått och gott :)
... Självklart va min kamera på vifft all night long! Sedan så klart bilder ifrån underbara GOSSIP ! vardagsrummet som, självklart är ett måste på ett bra avslut ! OCH som det ryktades va trycket hårdt och hejdlöst som alltid :) Här är lite bilder !























-------------------------------------------------------------------------------------------------
GOSSIP













Hey!



Oh ja ! äntligen är jag ledig ! eller ah för ungefär 2 och en halv timmesedan! sjukt jobbigt ! men nu är jag tillbaka på /i / livet igen ! ;) Härligt !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar