onsdag 22 juli 2009

Hej alla glada och icke glada ? GUUD så irriterande... Västtrafik har börjar med nya kort för att få bort dom gamla... visst det drabbar inte mig... men att inte männsikor förstår hur dom skall göra... LÄGG kortet på platan tryck PLUS och gå och välj plats ? vet inte hur många gånger jag hört det bara på vägen hem idag... Hur gör jag ? sen efter de måste dom springa fram och fråga igen...vad gör jag nu när jag går av ? men lägg kortet på plattan igen.... ? stackars bussdrivers !

Hur som helst ... dagen har varit bra för övrigt... ! Va lite segt att gå upp 5 imorse... trotts man är snuvig och trött ! men det gick iaf ! :)
Kanske en öl ? eller två idag ?
Mjaa måste bli fullt frisk...
från en helt annan sak...jag tror vi drar till stockholm endå ? så mycket kompisar som skall upp... och sen tokiga markus skall ju spela i parken med :D! Ja det blir nog så... jag får prata med ciiifen !



! Shit va inne och kollade på hur mycket folk som har fått upp ögonen för bloggen ! ! Kul att ni gillar den ! : )


Have a nice !


1 kommentar: