lördag 18 juli 2009

äääsh tror ni jag har haft tid ? nää...
aja ? Igår va jag i Danmark hela dagen ! Tack filip ! svin roligt ! på tillbaka vägen hem satt vi i vip, plus, något ? Gud va skönt, gratis sprit öl vin :) och en butler ;) haha taqppas och annat gott :)
det är ju så här man skall leva dygnet runt eller ?
Jobbar helgen ! jätte tråkigt ! vill umgås med vänner nu !
Men så äre ! skall strax åka här ! skall bara dricka kafe och sticka ! Tröttsamt? ja jag är nu väldigt trött på mitt jobb igen... det är för att nu är det så himmla mycket ! och man vill ju endå ställa upp för såväl som arbetskamrater , och när inte vikarier kommer och sånt där ! ungjävlar !

haha ! aja :) så äre ! nu skall jag sticka !

Ha det underbart ! Kram så ses vi imorgon !
Miss all my freinds !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar