onsdag 12 augusti 2009

skrattretande

Hej hopp alla :)
nu va det onsdag ! och veckan bara går , I ett ! :) hoppas den fortsätter så här !
Nu kom jag hem till stan ...och funderade ...vad tiden går fort ? jag har säkert nämt det innan ...
Men det va bara ett årsedan man hade helt andra saker för sig än vad man gör/har idag :)
Jag har BESLUT ångest ... jag vill göra så mycket med livet.... men nu står jag inför ett besult som kanske ändrar min framtid dramatiskt... jag vet en sak... jag vill jobba med människor ... men på vilket sett ? inom vården eller hitta på roliga saker för andra ? festfixare ...(eller hur man nu skall definera de) egenföretagare? stilelist ? öppna egen reesturang ? ja iallfall där folk är...svårt... mmhh det tar sig att funderas på ! :)

Nu kommer snart L:et hem och skall dricka kafe och mysa ...cönny kanske är med ? hoppas !

Hoppas ni får det grymt kul i veckan :)


Have a nice !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar