tisdag 25 augusti 2009


Hej allihopa ! NU har jag varit med syster en stund ! :) sen kom tezzan och skulle köra hem mig... vi åkte lite fort in på ikea och kollade på gardinstänger... jag köpte ett par jag med... skit snygga !:) väldigt enkla men sjukt passande till sovrummet ! :)

sen va jag tvungen att köpa en kran med... ! alltså kökskranar kan vara så sjukt dyra... allt ifrån 1000 till 2000kr !? det va sjukt mycket tycker jag... för en kökskran !? men jag fick nöja mig med en lite billigare varijant...PLUS bauhaus i bäckebol ! vilket svin jag träffade där ! så otrevliga !!!! jag skulle ha färg till badrummet... hon stog och kollade på mig som jag va dum i huvudet... jag frågade kan du hjälpa mig... och visade så snällt upp en liten lapp jag hade med mig... på en grå färg ! (tack Anna) :) Hur som hon började ifråggasätta mig på det otrevligaste sättet jag någonsin har varit med... jag blev så förbannad att jag sa, nä med den otrevliga stilen du har kommer du aldrig sälja någon jäv-färg !
Så dit går jag inte på ett tag iaf ! (även om jag hittade så otroligt fina badrum jag skulle vilja ha där ) Alltså ris till Bauhaus och ros till ikea ;)



idag är det tisdag ! och trots allt en fin dag ! nu kommer det lite moln överallt vilket jag kan störa mig på... Åh ... jag såg en fralla idag.... (fransk bulldog) en dag skall jag med ha en sådan filur...:)




1 kommentar:

  1. Hej Bror! Hoppas att allt är bra med dig! måste träffas snart igen så du får se min lugg! hee hee ha de gott.. love ya kram Syrran

    SvaraRadera