tisdag 25 augusti 2009

God morgon alla :)
Hoppas allt är grymt bra ! nu skall jag börja fixa min kropp igen ! skall ut och power gå...springa sen simma 3 gånger i veckan.... vi får se om lilla johan håller detta... det är ju inte så att jag sringer upp ur sängen och liksom är jätte possetiv till att ta på mig skorna och gå ut och gå ?

men jag menar det kommer nog ; ) haha!




Iaf det är en ny härlig dag idag och solen skiner ute ! jag tror det skulle bli 27 grader i solen idag ! helt sjukt skönt ! Oj nu har man fått inbjudan till Bacardi fest .... Jag och L:et... det skall bli spännade kul faktiskt... det står klart och tydligt i inbjudan...ingen egen dryck tas med ? aja dom vet väl inte vad dom ger sig in på ? ;) haha

Ha det grymt bra nu alla ! Kramar !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar