söndag 14 juni 2009

Trött !!


En jobbande helg är nu över .. kom hem för en stund sedan och är helt slut !

Denna dagen har varit så jobbig ! Jobbat ifrån 7 till klockan halv nio på kvällen ! snacka om att mina fötter är helt slut nu ! så nedrans mycket spring , tunga lyft och massa annat jobbigt ! Plus att mina reserv skor är som att gå på plankor ! ush och fy !

föresten sko märket Jobi kommer till jobbet imorgon , så får se om jag beställer några skor ! tror de... någon på jobbet har ju snott mina andra ? ...varför sno skor ? jag skulle aldirg någonsin sno ett par gamla skor av någon annan ... jaja en del kanske tycker det är kul att gå i andras fot svett;)


i vilket fall ! nu skall jag slänga mig i soffan och titta på tv !



Have a nive ! !:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar