söndag 28 juni 2009

God morgon ! Lördag idag ! helt sjukt fint väder !
Igår va det en lugn kväll ! vi skulle gått ut men solen på dagen hade tagit mycket energi!:) så vi stannade hemma och tog det väldigt lugnt ! undra vad man skall hitta på idag ? jag vill nog ut i solen en stund ? några förslag ?

Ush New york börjar närma sig ? wiee så underbart kul !
men endå lite skräck injagande... men har hört mycket possetivt men ochså en del negativt... om alla ställen man absolut skall undvika...tunnelbanor man ej skall åka....sen när man går in på vårat hotell där vi skall bo... så står det att dom har mycket hög säkerthet ....? bara det gör ju att man blir lite nervig... men som nu är så blir ju det en shopping tur kan man säga ? jag skall handla som bara den ! Även om jag jobbar hundra skulle jag kunna tänka mig att göra något annat ibland ? hör av dig om du vill ha hjälp med något, allt för att shoppingen skall bli fulländad i new york ! :D

Nä nu skall jag dusha lite fort sen dra ut L:et och sola bada och ta det lugnt !

have a nice !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar