tisdag 16 juni 2009

Sill...;)

Hej Hopp! :) nu är det tisdag.. om en kvart är det onsdag ! shit vad tiden går fort ! Hela kylen är full med sill....trotts att jag inte ens gillar sill... ? Midsommar är här... är det inte lite överskattat med Midsommar igentligen ? Man måste veta vart man skall vara vilka som skall komma .. mycket press och annat...eller är det bara jag som ser det så? Igentligen är det en vanlig fest dag... förutom att man dansar runt en jätte penis (som är upp och ner vänd) och äter abbas sill och väntar på att faktiskt kunna shotta , eller så mycket finare det heter "ta nubben" mitt på dagen..

Trotts att jag verkar negativ till midsommar måste jag endå säga att högtider är endå kul att fira...Ännu en chans att få umgås med sina nära och kära man verkligen tycker om ! För här hos oss kommer det vara fullt av dom ! My friends and you !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar