torsdag 6 maj 2010

Shit !

idag är det redan torsdag ! och helgen kommer med storm steg ! det kommer bli såå skönt med helg ! hoppas det skall vara fint väder hela helgen :)


Ju sitter just nu och väntar på att gå in på jobbet och ta ett hand tag... har jobbat massa kvällar nu det börjar faktiskt bli lite segt på den fronten ...Men idag skall jag jobba med favoriten så det kommer nog blir super kul :) Älskar henne !

Nu skall jag dricka kaffe hoppa in i dushen =) vi hörs lite senare ! och nu har jag hittat KAMERAN !!!! så till helgen om det blir utgång ! oh ja ;) då blir det mera party bilder !! vilket inte har kommit upp på skit länge här på bloggen !





Ps, Du har min mejl , du har mitt nummer, du har allt för att kunna få tag på mig, är det något du eller ni vill, så är det upp till er om ni ringer mig eller inte.

Ni alla andra kan ignonera detta vi hörs och ses party foooooks !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar