torsdag 6 maj 2010

God Natt Sverige !



Hej allihopa ! nu är klockan 00:38 och natten inkommer ganska så fort nu för tiden , Dagarna bara flyter på , och idag gick jag i solen och fundera på många ting, stora som små... =)

Imorgon skall jag ha kreativa dagen , jag skall städa och fixa här hemma , sen skall jag ut på stan och (om det är fint väder) vilket det troligen inte kommer vara bara för att jag är ledig, men om det nu är det , då blir det uteservering =)

Sen kommer jag ta itur med lite saker som måste göras, sånt där som har med släkt att göra, sen köpa blommor och champange till Morfar ! =) han fyller nämligen år ! 70 bast inte dåligt de !

Nu skall jag sova gott som fan , för att ha en underbar dag imorgon ! iallfall på dagen , för sen kommer det där samtalet som jag vet om själv kommer vara besvärligt, inte för mig kanske.......


God natt mina underbara vänner !


Och här är min underbara SysterSon , och Morbror klär honom med stil så klart
Älsklings unge !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar