tisdag 4 maj 2010

God morgon !

så sant som det va sagt , så är det tisdag idag ... och jag bara väntar på att få sitta på planet igen =) älskar att resa !

Men nog om det , vet att jag skriver mycket om det just nu , men ah . Sitter just nu och väntar på att få åka till jobbet och göra en kväll till.
Och så kollar jag runt lite på alla dessa snygga etage lägenheter runt heden !! ååh så snygga ! , det konstiga när man sitter och kollar så här på lägenheter, vad sugen man blir på att fixa och dona.. och tankarna flödar runt i huvudet hur jag skulle vilja ha det ... ! men jag är super nöjd , där vi bor nu , skit fint och bra område, men endå ;)

Nu skall jag ut en sväng och ringa min kära vän och sen kila till jobbet !

KAFFE SUGEN !!!! hörs om en stund, skall se om jag kan blogga ifrån mobilen sen !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar