onsdag 25 november 2009

Jobba i team !

Ja att jobba i team är inte många som kan ... Att jobba i team är när man exakt vet vad den andra gör ...omedvetet ... man kan jobba bra ihop utan att prata.. i vården är detta jätte viktigt allt har sin plats... ser man ett problem ..löser man det ... man tittar inte bara på problemet och väntar på att någon annan skall göra det... kan man det inte, måste man fråga... ? är det så jävl* svårt ? tydligen har en viss mängd personer så otroligt svårt att inse det... dom lägger över saker och ting på andra ? och tänker att ... ja men det löser sig !
Jag är en person som kan vara tyst i låååång period... jag tänker att ja... men skit samma jag gör det ... så blir det ingen diskussion... Men idag va det droppen... Vi andra sliter som djur för att saker och ting skall gå runt.. för att våra "patienter" skall ha det så bra som det bara går in i det sissta... så finns det dom som inte gör ett skvatt...

I detta arbete är det ochså viktigt att gå tillbaka till sig själv och säga ... hur skulle jag vilja ha det ? alla kanske inte vill ha det på samma sett... men det är viktigt....

Aja haha idag klagar jag väldigt mycket kände jag ;) nu skall jag bara ta det lungt och äta god mat ! På fredag blir det shopping i stan ! god lunch kankse och handla massa roligt;)
sen kommer nog tezzan:)

hej och hå ! Ha det grymt bra allihopa :) Kramar !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar